Jojonline vergadering #2

Datum:
05/12/2020 - 16:00 tot 18:00

Yooo jojo's!

Deze zaterdag is het tijd voor onze tweede online scoutsvergadering. Deze gaat opnieuw door van 16u-18u. We gaan beginnen met een spel om dan daarna door te gaan met andere minigames of voor de mindere gamefanaten een leuke babbel. Afspraak om 16 uur dus op onze discord server! Hopelijk komen jullie met veel zodat we samen een leuke pauze kunnen nemen tijdens deze minder leuke examenperiode.

Zit je nog niet in onze Whatsapp groep? Aarzel niet langer want veel communicatie verloopt langs dit kanaal! Stuur maar een berichtje naar 0494 3295 32 (GSM nummer Fennek) en hij zal jullie toevoegen. Naast de Whatssapp gebruiken we nu ook Discord. We hebben voor alle jojo's op dit programma een server aangemaakt waardoor we samen kunnen praten & videochatten. Zit je hier nog niet in? Stuur een mailtje naar jong-givers@scoutsjette.be en we voegen je toe :)

Tot dan ;)

de jojo-leiding